1. Зареєструватися в акції за пропозицією, що надійшла в Приват24, на Viber, e-mail або на сайті https://newpromos.privatbank.ua/.
2. Що два тижні здійснювати якомога більше оплат із карткою Mastercard від ПриватБанку на суму від 100 грн кожна.
3. Дочекатися розіграшу та виграти.
Сьогодні всіх нас, українців, об’єднує одне – незламна жага до перемоги.
Кожен робить свій внесок у боротьбу з ворогом.
Армія воює за міста й села. Медики – за життя українців.
Бізнес – за економіку та добробут нашої країни.
Здійснюйте повсякденні витрати з карткою Mastercard від ПриватБанку, реєструйтеся в акції та отримуйте за це подарунки від українських підприємців.
FOLK MODA – виробник сучасного етноодягу. Дизайнери та орнаменталісти фабрики з високим рівнем відповідальності підходять до розробки моделей, оскільки це пов’язано з глибинними знаннями народних традицій вишивки та символіки.
SPELL CHOCOLATE – виробник цукерок ручної роботи. Кожен продукт виготовлений тільки зі свіжих та натуральних інгредієнтів, а на виробництві за порядком та дотриманням рецептури стежить шеф-шоколатьє.
LIKEWOOOD – студія домашнього декору з екологічно чистих матеріалів
ЯКА – виробник натуральної косметики для догляду за волоссям, шкірою обличчя, тіла. Замість хімічних компонентів, таких як мийна основа, використовується екстракт мильного кореня. Вся косметика містить багаті на вітаміни, мінерали, жирні кислоти та мікроелементи рослинні екстракти й цінні олії.
БОЇМ – виробник, який збирає у світі гастрономічну мудрість країн і народів світу, а у Львові втілює весь досвід у смачних продуктах.
GIFTY – виробник практичних якісних речей із художніми принтами, що надихають та викликають усмішку.
SEVEN MOUNTAINS – бренд одягу чоловіків і жінок, місія якого надати найвищу якість за справедливу ціну. Головна цінність для виробника – простота, багатосезонність та універсальність речей.
Mr. SCRUBBER – бренд, який створює засоби тільки з кращих сертифікованих компонентів із використанням формул, що дійсно працюють. Натуральна косметика оздоровлює шкіру, не викликає звикання і згодом допомагає усунути всі косметичні недоліки.
DODO SOCKS – авторські та різнокольорові шкарпетки, в дизайни яких неможливо не закохатися.
GIFTY – виробник практичних якісних речей із художніми принтами, що надихають та викликають усмішку.
POETRY HOME – бренд, який пропонує унікальні люксові аромати для дому та нішеві парфуми.
TURBAT – бренд був створений, щоб наполегливо та сміливо пізнавати світ навколо себе. Тут ви знайдете спорядження та одяг, щоб досліджувати, дивуватися й шукати пригоди в будь-якому місці на планеті. Щоб бути вільною, справжньою, щасливою людиною.
Етап № 1
FOLK MODA – виробник сучасного етноодягу. Дизайнери та орнаменталісти фабрики з високим рівнем відповідальності підходять до розробки моделей, оскільки це пов’язано з глибинними знаннями народних традицій вишивки та символіки.
SPELL CHOCOLATE – виробник цукерок ручної роботи. Кожен продукт виготовлений тільки зі свіжих та натуральних інгредієнтів, а на виробництві за порядком та дотриманням рецептури стежить шеф-шоколатьє.
LIKEWOOOD – студія домашнього декору з екологічно чистих матеріалів
Етап № 2
ЯКА – виробник натуральної косметики для догляду за волоссям, шкірою обличчя, тіла. Замість хімічних компонентів, таких як мийна основа, використовується екстракт мильного кореня. Вся косметика містить багаті на вітаміни, мінерали, жирні кислоти та мікроелементи рослинні екстракти й цінні олії.
БОЇМ – виробник, який збирає у світі гастрономічну мудрість країн і народів світу, а у Львові втілює весь досвід у смачних продуктах.
GIFTY – виробник практичних якісних речей із художніми принтами, що надихають та викликають усмішку.
Етап № 3
SEVEN MOUNTAINS – бренд одягу чоловіків і жінок, місія якого надати найвищу якість за справедливу ціну. Головна цінність для виробника – простота, багатосезонність та універсальність речей.
Mr. SCRUBBER – бренд, який створює засоби тільки з кращих сертифікованих компонентів із використанням формул, що дійсно працюють. Натуральна косметика оздоровлює шкіру, не викликає звикання і згодом допомагає усунути всі косметичні недоліки.
DODO SOCKS – авторські та різнокольорові шкарпетки, в дизайни яких неможливо не закохатися.
Етап № 4
GIFTY – виробник практичних якісних речей із художніми принтами, що надихають та викликають усмішку.
POETRY HOME – бренд, який пропонує унікальні люксові аромати для дому та нішеві парфуми.
TURBAT – бренд був створений, щоб наполегливо та сміливо пізнавати світ навколо себе. Тут ви знайдете спорядження та одяг, щоб досліджувати, дивуватися й шукати пригоди в будь-якому місці на планеті. Щоб бути вільною, справжньою, щасливою людиною.
Для участі в розіграші потрібно здійснювати купівлі з карткою Mastercard від ПриватБанку.
Якщо у вас немає картки Mastercard, відкрийте Digital картку через Приват24. Її можна додати до сервісів Apple Pay та Google Pay, а також із неї можна знімати готівку за допомогою QR-коду через банкомат.
1. Авторизуйтеся в Приват24.
2. У меню «Гаманець» натисніть «Додати» й виберіть «Digital картка».
3. Виберіть тип картки («Кредитна» чи «Дебетова»), платіжну систему Mastercard та валюту.
4. Ознайомтеся з умовами й правилами надання послуги.
5. Нову картку ви побачите в гаманці протягом 10 хвилин.
Крок 1. Зареєструйтеся/зайдіть у Приват24.
Крок 2. Виберіть свою нову картку Mastercard.
Крок 3. Натисніть у правому верхньому кутку на три крапки (або на шестерню) та відкрийте меню.
Крок 4. Виберіть розділ «Додати картку в Google Pay» (якщо у вас Android) або «Додати картку в Apple Wallet» (якщо у вас iOS).
Крок 5. Погодьтеся з умовами.
До Приват24
Кожній етап триватиме два тижні.
Етап 1: з 17.01.23 до 30.01.23.
Етап 2: з 31.01.23 до 13.02.23.
Етап 3: з 14.02.23 до 27.02.23.
Етап 4: з 28.02.23 до 13.03.23.
Етап 1 – до 06.02.23.
Етап 2 – до 20.02.23.
Етап 3 – до 06.03.23.
Етап 4 – до 20.03.23.
«Оплати по-українськи»
(далі – «Правила» та «Акція» відповідно)
1. ОРГАНІЗАТОР, ПАРТНЕР ТА ВИКОНАВЕЦЬ АКЦІЇ
Організатором Акції є АТ КБ «ПРИВАТБАНК», що знаходиться за адресою: вул. Грушевського, 1Д, м. Київ, Україна, 01001, ЄДРПОУ 14360570 (далі – «Організатор» /«Банк»).
Виконавцем Акції є ТОВ «ТОТАЛ МАРКЕТИНГ ЕДЖЕНСІ», що знаходиться за адресою: 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 13Б, офіс 2 (далі – «Виконавець»).
Партнером Акції є Представництво Mastercard Europe SA в Україні, що знаходиться за адресою: Україна, 01030, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 17/52, офіс 404А (далі – «Партнер»).
Для проведення Акції Організатор та Виконавець мають право залучати третіх осіб.
2. УЧАСНИКИ АКЦІЇ
В Акції беруть участь громадяни України, що в установленому законом порядку отримали реєстраційний номер облікової картки платника податків України (ІПН), а також, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття ІПН, за умови наявності відповідної відмітки у паспорті/id-картці, котрим на момент участі в Акції виповнилося 18 років, які є держателями електронних платіжних засобів (карток) платіжної системи Mastercard®, емітованих Організатором (далі відповідно – «Учасник» та «Картка»).
Учасниками Акції не визнаються і не мають права брати участь в Акції:
особи, які не виконали умови цих Правил;
особи, які перебувають у трудових відносинах з Організатором/Партнером;
чоловік або дружина, а також найближчі родичі (дитина, брат, сестра, батько, мати, дід, баба) осіб, перелічених в підпункті 2.2.2. цих Правил.
3. МІСЦЕ ТА СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ
Акція проводиться на всій території України, за винятком території, що визнана як тимчасово окупована, на підставі Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 №1207-VII (далі – «Територія проведення Акції») станом на дату проведення Акції.
Період проведення Акції: з 17 січня 2023 р. по 13 березня 2023 р. включно (далі – «Період Акції») складається з наступних етапів:
3.2.1. перший етап: з 17 січня по 30 січня 2023 року;
3.2.2. другий етап: з 31 січня по 13 лютого 2023 року;
3.2.3. третій етап: з 14 лютого по 27 лютого 2023 року;
3.2.4. четвертий етап: з 28 лютого по 13 березня 2022 року.
4. ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА АКЦІЇ
Ці Правила Акції розміщуються на веб-сайті https://newpromos.privatbank.ua/ua (далі - Сайт). Інформація про Акцію також розміщується на офіційних сторінках Організатора у соціальних мережах Facebook та Instagram, а також направляється учасникам у пуш-сповіщеннях мобільного додатку Privat24.
Ці Правила можуть бути змінені та/або доповнені Організатором. Зміна та/або доповнення цих Правил можливі у випадку їх затвердження Організатором. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту розміщення на Сайті, якщо інше не буде спеціально визначене безпосередньо змінами/доповненнями до цих Правил.
Якщо Учасник продовжує брати участь в Акції після внесення змін до Правил, то вважається, що такий Учасник погодився зі змінами до Правил.
Якщо з будь-якої причини, що знаходиться поза межами контролю Організатора/Партнера, будь-який етап цієї Акції не може проводитися так, як це заплановано, і така причина впливає на виконання, безпеку, достовірність визначення результатів та/або належне проведення Акції, Організатор може на свій власний розсуд скасувати, анулювати, припинити, змінити або тимчасово припинити проведення Акції, або ж визнати недійсними в рамках Акції будь-які проведені транзакції тощо.
5. УМОВИ УЧАСТІ В АКЦІЇ
Для участі в Акції необхідно протягом Періоду Акції:
мати відкритий поточний рахунок до якого оформлено Картку або оформити та активувати Картку;
5.1.2. підтвердити участь в Акції, здійснивши реєстрацію на сайті https://newpromos.privatbank.ua/ua або відповівши на пуш-повідомлення у мобільному додатку Приват24.
5.1.3. протягом щонайменше одного з етапів Періоду Акції здійснити 1 (одну) або більше оплат Карткою товарів/послуг на суму від 100,00 грн (ста грн. 00 коп.) з ПДВ кожна у торговельно-сервісних підприємствах та/або у мережі Інтернет (надалі - «Транзакція»).
Транзакції, які будуть здійснені з використанням Карток, оформлених до різних поточних рахунків Учасника, не підсумовуються між собою, а враховуються лише в межах одного поточного рахунку.
Дані про кожну Транзакцію автоматично заносяться до бази Акції (надалі – «База Акції»).
Відповідальність за достовірність даних у Базі Акції несе Організатор.
Організатор/Партнер узгодили, що мають право усунути будь-кого з Учасників від участі в Акції в разі виникнення сумнівів у сумлінному виконанні таким Учасником цих Правил або встановлення факту умисного порушення Учасником цих Правил.
Не відповідають умовам Акції:
операції, які було здійснено до «00» годин «00» хвилин «17» січня 2023 року та після «23» годин «59» хвилин «13» березня 2023 року за київським часом;
перекази коштів з поточного рахунку до якого оформлено Картки на рахунки фізичних та/або юридичних осіб;
операції з оплати дорожніх чеків та (або) лотерейних білетів;
операції з оплати ставок і парі в казино та інших гральних закладах, у тому числі через Інтернет;
операції з отримання готівки у будь-який спосіб;
операції, що не відповідають вимогам, визначеним п. 5.1. цих Правил.
будь-які операції з оплати будь-яких товарів, робіт чи послуг, після яких відбулося повне чи часткове повернення оплати за такі товари, роботи чи послуги;
будь-які операції із використанням системи Приват24 для оплати.
5.6. Учасник може взяти участь в Акції лише один раз.
6. ФОНД ЗАОХОЧЕНЬ АКЦІЇ
6.1. Фонд Заохочень Акції включає в себе:
6.1.1. Заохочення першого етапу Періоду Акції:
Сертифікат* від малого та середнього бізнесу (далі – МСБ) у категорії «Продукти» номіналом 500,00 грн – всього 300 шт., а саме:
6.1.1.1. Сертифікат від бренду FOLK MODA https://folkmoda.net/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 1);
6.1.1.2. Сертифікат від бренду SPELL CHOCOLATE https://spellchocolate.com/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 2);
6.1.1.3. Сертифікат від бренду LikeWoood https://www.likewood.com.ua/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 3);
6.1.2. Заохочення другого етапу Періоду Акції:
6.1.2.1. Сертифікат від бренду «ЯКА» https://www.yaka.ua/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 4);
6.1.2.2. Сертифікат від бренду «БОЇМ. ГАСТРОМАНДРИ» https://www.boim.com.ua/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 5);
6.1.2.3. Сертифікат від бренду GIFTY https://gifty.in.ua/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 6);
6.1.3. Заохочення третього етапу Періоду Акції:
6.1.3.1. Сертифікат від бренду Seven Mountains https://7mntns.com/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 7);
6.1.3.2. Сертифікат від бренду Mr. SCRUBBER https://mrscrubber.com/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 8);
6.1.3.3. Сертифікат від бренду Dodo Socks https://dodosocks.com/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 9);
6.1.4. Заохочення четвертого етапу Періоду Акції:
6.1.4.1. Сертифікат від бренду GIFTY https://gifty.in.ua/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 10);
6.1.4.2. Сертифікат від бренду Poetry Home https://poetryhome.ua/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 11);
6.1.4.3. Сертифікат від бренду TURBAT https://www.turbat.ua/ номіналом 500,00 грн - 100 шт. (далі - Заохочення 12).
*Під «Сертифікатом» у кожному випадку йдеться про електронний подарунковий сертифікат у форматі pdf файлу або коду що складається з букв та символів, що надає право його пред’явнику на отримання одноразової знижки у розмірі вказаного номіналу Сертифікату на придбання товарів чи послуг у партнерів МСБ України з асортименту і за цінами, які діють на момент використання Сертифікату.
Якщо сума чеку перевищує номінал Сертифікату, різниця оплачується Переможцем Акції самостійно. Якщо сума чека нижче номіналу Сертифікату - різниця не повертається.
Всі деталі стосовно використання Сертифікату та додаткові умови буде зазначено у Сертифікаті або повідомлено Переможцю додатково при врученні Заохочення.
Далі за текстом цих Правил Заохочення 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 та 12 разом іменуються «Заохочення».
6.2. Загальний фонд Заохочень обмежений і становить вартість та кількість, що вказані в п.6.1. Правил.
Відповідальність Організатора/Виконавця/Партнера обмежується вартістю та кількістю Заохочень, вказаних в п.6.1. Правил.
Заміна Заохочень грошовим еквівалентом або будь-яким іншим благом не допускається. Заохочення обміну й поверненню не підлягають.
Незалежно від кількості Транзакцій, один Учасник може отримати не більше одного Заохочення протягом кожного з етапів Періоду Акції.
Організатор/Партнер/Виконавець не несуть відповідальності за подальше використання Заохочень після їх одержання, за неможливість скористатись Заохоченнями з будь-яких причин, а також за можливі наслідки використання Заохочень.
Відповідальним за оподаткування вартості Заохочень відповідно до чинного законодавства України є Виконавець.
Заохочення мають бути призначені для особистого використання Переможцями Акції та не можуть мати ознак рекламного чи комерційного замовлення.
Характеристики Заохочень визначаються на розсуд Організатора/Партнера/Виконавця та можуть відрізнятися від зображень на рекламно-інформаційних матеріалах та на акційній сторінці веб-сайту https://newpromos.privatbank.ua/ і не відповідати очікуванням Учасників.
Організатор залишає за собою право збільшити/змінити фонд Заохочень або включити в Акцію додаткові Заохочення Акції, не передбачені даними Правилами, або підвищити вартість наявних Заохочень.
6.10. Переможець Акції, отримуючи Заохочення, усвідомлює, що:
- таке заохочення є доходом такого Переможця Акції та вважається додатковим благом, що відображається у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь Переможця Акції, та сум утриманого з них податку, згідно з вимогами чинного законодавства України;
- отримання заохочення може вплинути на умови отримання Переможцем Акції державної та соціальної матеріальної допомоги, житлових та інших субсидій або дотацій, пільг, компенсацій тощо.
Переможець Акції самостійно вирішує, чи брати участь в Акції та отримувати Заохочення, а також йому відомо про наслідки таких дій. Організатор/Партнер/Виконавець не несуть відповідальності за наслідки отримання Переможцем додаткового блага (доходу), такого як Заохочення.
7. УМОВИ Й ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА ОТРИМАННЯ ЗАОХОЧЕНЬ АКЦІЇ
7.1. Визначення Переможців Акції відбувається на основі Бази Акції, зазначеної в п. 5.2. цих Правил.
7.2. Визначення Переможців Акції здійснюється Організатором методом випадкової комп’ютерної вибірки з Бази Акції у наступні строки:
- не пізніше 06 лютого 2023 року визначаються по 100 (сто) Переможців Акції, які належним чином виконали умови Акції у першому етапі Періоду Акції та здобувають право на отримання Заохочення 1, 2 та 3;
- не пізніше 20 лютого 2023 року визначаються по 100 (сто) Переможців Акції, які належним чином виконали умови Акції у другому етапі Періоду Акції та здобувають право на отримання Заохочення 4, 5 та 6;
- не пізніше 06 березня 2023 року визначаються по 100 (сто) Переможців Акції, які належним чином виконали умови Акції у третьому етапі Періоду Акції та здобувають право на отримання Заохочення 7, 8 та 9;
- не пізніше 20 березня 2023 року визначаються по 100 (сто) Переможців Акції, які належним чином виконали умови Акції у першому етапі Періоду Акції та здобувають право на отримання Заохочення 10, 11 та 12.
7.3. Під час кожного визначення Переможців Акції визначаються по 10 (десять) резервних переможців Акції, які матимуть змогу отримати відповідне Заохочення у разі неможливості вручення та/або відмови від нього Переможцем Акції або втрати ним права на отримання Заохочення (надалі – «Резервні переможці»).
7.4. За результатами визначення Переможців Акції у кожному випадку формується протокол, в якому фіксуються знеособлені мобільні номери Переможців Акції та Резервних переможців, який засвідчується підписами уповноважених осіб Організатора (надалі – «Протокол»).
7.5. Протягом 7 (семи) банківських днів від дати відповідного визначення Переможців Акції згідно п.7.1. Правил, представник Організатора інформує Переможців Акції про перемогу в Акції шляхом направлення пуш-повідомлення у Приват24.
7.5. Організатор передає Виконавцю персональні дані Переможців Акції протягом 5 (п’яти) робочих днів з відповідної дати інформування Переможців про перемогу в Акції. Відповідальність за коректність переданих персональних даних Переможців несе Організатор. Організатор передає Виконавцю персональні дані Переможців захищеними каналами у зашифрованому вигляді.
7.6. Вручення Заохочень Переможцям Акції здійснює Виконавець протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання від Організатора персональних даних Переможців відповідно до п. 7.5. цих Правил, шляхом відправки:
- електронного листа із Заохоченням на електронну адресу Переможця з адреси privatbank@adsapience.com або
- SMS-повідомлення, яке містить Заохочення з короткого номеру 3005 на фінансовий номер телефону Переможця.
Відправка відповідного електронного листа/ SMS-повідомлення Переможцю є належним підтвердженням факту вручення Заохочення.
7.7. У разі невиконання Переможцем Акції вимог цих Правил, Переможець Акції втрачає право на отримання Заохочення та йому не сплачується будь-яка компенсація. У такому випадку право отримати Заохочення переходить до відповідного Резервного переможця.
У разі відсутності у Резервного переможця, до якого перейшло право отримати Заохочення, можливості/бажання отримати Заохочення з причин, які не залежать від Організатора/Виконавця/Партнера, Резервному переможцю не сплачується будь-яка компенсація. У такому випадку право отримати Заохочення перейде до наступного Резервного переможця.
7.8. Організатор/Партнер/Виконавець не вступають в будь-які суперечки стосовно визнання будь-яких осіб Учасниками/Переможцями Акції і прав на одержання Заохочень.
7.9. Організатор/Партнер/Виконавець не несуть відповідальності за неможливість вчинення передбачених цими Правилами дій, спрямованих на реалізацію Акції через продовження або посилення обмежувальних заходів, введених рішеннями органів державної влади та/або місцевого самоврядування, у тому числі, тих, що спрямовані на боротьбу з епідеміями, пандеміями, тощо. У цьому випадку Організатор може прийняти рішення про відтермінування Акції або зміну її умов, включаючи умови щодо порядку та строків вручення Заохочень, повідомивши про це Учасників у порядку, передбаченому Розділом 4 цих Правил.
Організатор/Партнер/Виконавець звільняється від відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діють на території проведення Акції, інші непідвладні контролю з боку Організатора/Виконавця обставини стосовно залучених ним третіх осіб.
7.10. Організатор/Партнер/Виконавець не несуть відповідальності за технічні проблеми з передачею даних при використанні каналів зв’язку та мережі Інтернет під час проведення Акції, внаслідок яких Переможці Акції/Резервні переможці не були повідомлені/були несвоєчасно повідомлені про перемогу в Акції та/або також не отримали/несвоєчасно отримали Заохочення.
8. ІНШІ УМОВИ
8.1. У разі виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, не врегульованих цими Правилами, рішення ухвалює Організатор. Рішення Організатора є остаточним і не підлягає оскарженню.
8.2. Організатор підтверджує та гарантує, що для визначення Переможців Акції не використовуються засоби, які б дозволили втручатися у результати визначення Переможців.
8.3. На виконання умов Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон) Учасникам Акції повідомляється:
8.3.1. Володільцем персональних даних Учасників та Переможців Акції є Організатор;
8.3.2. персональні дані Учасників та Переможців Акції обробляються з метою забезпечення участі в цій Акції, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку;
8.3.3. з метою обробки персональних даних, яка вказана у п. 8.3.2. цих Правил, обробляються ім’я, прізвище, по батькові, паспортні дані, контактний номер телефону, ІПН, адреса доставки, електронна адреса;
8.3.4. з персональними даними будуть вчинятися наступні дії: збирання, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних;
8.3.5. Розпорядником персональних даних Переможців Акції є Виконавець та залучені ними треті особи, їм надаються всі права та покладаються всі обов’язки, які передбачені Законом;
8.3.6. персональні дані Переможців Акції без отримання від них окремої згоди та/або повідомлення їх можуть бути передані третім особам для здійснення мети, яка вказана у п. 8.3.2. цих Правил. Окрім того, передача третім особам персональних даних Переможців Акції без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених Законом України «Про захист персональних даних»;
8.3.7. персональні дані Учасників будуть оброблятися з моменту їх отримання та протягом Періоду проведення Акції, після чого вони будуть знищені у зв’язку із закінченням строку зберігання персональних даних. Персональні дані Переможців Акції будуть зберігатися протягом строку, який передбачено законодавством України для виконання мети, яка вказана у п. 8.3.2. цих Правих, після чого вони будуть знищені у зв’язку із закінченням строку зберігання персональних даних.
8.3.8. Учасники Акції володіють всіма правами, передбаченими статтею 8 Закону.
8.4. У разі відмови Переможця Акції/Резервного переможця від отримання ним Заохочення будь-які претензії такого Учасника з цього приводу не приймаються і не розглядаються Організатором/Виконавцем.
8.5. Організатор/Виконавець/Партнер не несуть відповідальності за:
- неотримання Переможцем Акції/Резервним переможцем Заохочення з вини такого Переможця Акції/Резервного переможця;
- інші обставини, які не залежать від Організатора/Виконавця/Партнера.
8.6. Під час проведення Акції чи після її закінчення Організатор/Виконавець/Партнер не зобов’язані листуватися з Учасниками Акції та надавати пояснення в усній чи письмовій формі з питань, що стосуються умов проведення Акції.
8.7. Правила затверджені Організатором та діють протягом Періоду Акції.