1. Загальні положення
1.1. Ці офіційні правила (далі – Правила) визначають порядок проведення та умови участі в Акції «3% кешбеку на товари для дому та ремонту» (далі – Акція).
1.2. Організатор Акції – АТ КБ «ПриватБанк», адреса: вул. Грушевського, 1Д, м. Київ, 01001, Україна, код ЄДРПОУ 14360570 (далі – Організатор або Банк).
1.3. Організатор має право залучати третіх осіб для повного або часткового виконання умов Правил.
1.4. Беручи участь в Акції, кожна особа підтверджує факт повного та належного ознайомлення з цими Правилами, а також свою повну беззаперечну згоду з їхніми умовами.
1.5. Ці Правила можуть бути змінені або доповнені Організатором. Усі зміни або доповнення до цих Правил вносяться шляхом їх публікації на сайті
www.newpromos.privatbank.ua.
Чинна редакція Правил розміщується на сайті
www.newpromos.privatbank.ua.
1.6. Партнер 1 Акції – Представництво Mastercard Europe SA в Україні (далі – Партнер 1). Адреса: вул. Богдана Хмельницького, 17/52, офіс 404А, Київ, Україна, 01030.
1.7. Партнер 2 Акції – «Віза Інтернешнл Сервіс Ассосіейшн». Адреса: бульвар Метро Сентер, 900, Фостер-Сіті, США, CA 94404-2775 (далі – Партнер 2, Партнер 1 та Партнер 2 разом називаються Партнери).
1.8. Ця Акція не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу або конкурсом, а ці Правила не є публічною обіцянкою винагороди або умовами конкурсу.
1.9. Мета проведення Акції – популяризація безготівкових платежів в Україні та підвищення обізнаності Учасників Акції про послуги, які надаються Банком.
2. Період проведення, місце проведення та учасники Акції
2.1. Період проведення Акції: з 00:00 15 травня до 23:59 31 серпня 2024 року (далі – Період Акції).
2.2. Банк залишає за собою право змінювати строки дії Акції, умови участі в Акції, порядок та інші умови Правил.
2.3. Акція проводиться на всій території України, за винятком території, що визнана як тимчасово окупована, на підставі Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 №1207-VII станом на дату проведення Акції.
2.4. Місце проведення Акції: торгові точки в категорії «Будівництво та ремонт», що мають термінали з MCC:
1520, 1711, 1731, 1740, 1750, 1761, 1771, 1799, 2842, 4225, 4900, 5021, 5039, 5046, 5051, 5065, 5072, 5074, 5085, 5198, 5200, 5211, 5231, 5251, 5261, 5415, 5712, 5713, 5714, 5718, 5719, 5963, 5996, 5998, 7349, 7394, 763, 7641, 7692, 7699, 780, 5193, 5310.
2.5. В Акції беруть участь громадяни України, а також іноземні громадяни та особи без громадянства, які в установленому законом порядку отримали реєстраційний номер облікової картки платника податків України (РНОКПП), а також громадяни України, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття РНОКПП (за умови наявності відповідної відмітки в паспорті/ID-картці), яким на момент участі в Акції виповнилося 18 років та які є власниками карток «Універсальна»/«Універсальна Gold», World Elite, World Black Edition, Platinum, Signature, Infinite Premium, Infinite, відкритих у національній валюті UAH (гривня), емітованих Організатором та активованих до початку та/або в Період проведення Акції, які повністю погоджуються з умовами цих Правил та отримали пропозицію взяти участь в Акції в Приват24 в розділі «Привіт» (далі – Учасник та Картка відповідно); придбали протягом Періоду Акції товар та/або послугу в Місці проведення Акції, зазначеному в п. 2.4 Правил;
оплатили товар Карткою, що дає право Учаснику Акції на участь в Акції.
2.6. Учасником є особа, яка відповідає вимогам, зазначеним у цих Правилах та належним чином виконала умови цих Правил.
2.7. Учасники Акції зобов’язані:
- дотримуватися цих Правил та норм чинного законодавства України;
- свідомо не завдавати незручностей та не чинити перешкод іншим Учасникам Акції;
- не чинити дій, які ставлять під сумнів правомірність та добросовісність участі такого Учасника в Акції.
3. Умови участі в Акції
3.1. Для участі в Акції потрібно протягом Періоду Акції:
3.1.1. Підтвердити участь в Акції:
- через мобільний застосунок Приват24 – натиснувши в розділі «Привіт» знак «+» на пропозиції з умовами Акції. Після натискання «+» та успішної активації пропозиції відобразиться знак «✓» зеленого кольору. Далі пропозиція буде доступна у вкладці «Активовані»;
- або натиснувши кнопку «+Активувати», яку розміщено на сторінці «Умови акції».
3.1.2. Вчинити такі дії протягом Періоду Акції:
3.1.2.1. Оплатити товар Карткою в магазинах та/або на сайті магазину категорії «Будівництво та ремонт», які мають термінали з MCC, зазначеному в п. 2.4 Правил із присутністю Картки або без.
4. Фонд заохочення Акції
4.1. Заохоченням Акції є можливість повернути 3% від суми оплати за товар, яку зазначено на чеку, отриманому в Місці проведення Акції, зазначеному в п. 2.4 Правил, за умови, що оплата здійснюється Карткою, емітованою Організатором (далі – Кешбек).
4.2. За весь Період Акції один Учасник Акції може отримати Кешбек у розмірі 1 500 гривень (з урахуванням ПДФО та ВЗ), але не більше ніж 500 грн на місяць (з урахуванням ПДФО та ВЗ).
4.3. Для отримання Кешбеку Учасник Акції в Приват24 в розділі «Привіт – Накопичення» має право ініціювати отримання коштів накопиченого Кешбеку виключно в повному обсязі на поточний рахунок Учасника, відкритий у Банку в національній валюті UAH.
4.4. Учасник Акції отримує Кешбек на поточний рахунок, відкритий у Банку в розмірі за вирахуванням усіх податків, які утримує та сплачує Банк відповідно до норм чинного законодавства України.
4.5. У разі повернення Учасником Акції товару, придбаного згідно з умовами Акції, Кешбек буде анульовано.
4.6. Преміальні клієнти Банку* отримують Кешбек лише за витрати з преміальних карток.
* Преміальний клієнт Банку – це Клієнт Банку, який придбав один із преміальних карткових продуктів (преміальних пакетів) Банку та/або Клієнт Банку, віднесений до групи преміальних клієнтів за індивідуальним рішенням Банку на підставі затверджених внутрішньобанківських документів із додержанням вимог законодавства (є правом, а не обов'язком Банку).
5. Умови отримання заохочення Акції
5.1. Заохочення доступне для отримання Учасникам Акції, які виконали умови розділів 3 та 4 цих Правил після здійснення оплати товарів та/або послуг у Місці проведення Акції, зазначеному в п. 2.4 цих Правил. Заохочення відображається в розділі «Накопичення» в Приват24 в розмірі, встановленому Організатором Акції. Кешбек виплачується за кошт Організатора Акції.
5.2. У разі відсутності активного поточного рахунку, відкритого в Банку в національній валюті (гривні), Учасник Акції має звернутися до будь-якого відділення Організатора для відкриття такого рахунку й оформлення платіжного засобу в гривні та зателефонувати на цілодобову лінію підтримки 3700 для подання заявки на отримання заохочення.
5.3. Беручи участь в Акції, Учасник Акції дає згоду й розуміє, що отримане заохочення є доходом, який може враховуватися під час реалізації соціальних прав та/або пільг (наприклад, призначення житлової субсидії) і підлягає декларуванню.
5.4. Сплачені Банком кошти можуть трактуватися як додаткові доходи для пенсіонерів або громадян, які перебувають на обліку в центрі зайнятості.
5.5. Неухильне дотримання цих Правил є необхідною умовою для отримання Учасником Акції Заохочення.
5.6. Невиконання будь-яких умов, передбачених цими Правилами, позбавляє відповідного Учасника можливості отримати заохочення.
5.7. Якщо Учасник Акції протягом 12 календарних місяців поспіль не ініціював отримання кешбеку в розділі «Накопичення», кешбек анулюється.
5.8. Кешбек буде нараховано протягом 1 доби після здійснення оплати товару та/або послуги згідно з Правилами. Розмір Кешбеку можна переглянути в особистому кабінеті Приват24 Учасника Акції, перейшовши в розділ «Привіт», меню «Накопичено».
6. Персональні дані
6.1. На виконання умов Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) Учасникам Акції повідомляється:
6.1.1. Володільцем персональних даних Учасників Акції є Організатор.
6.1.2. Персональні дані Учасників Акції опрацьовуються з метою забезпечення участі в цій Акції, маркетингових відносин, рекламних відносин, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку.
6.1.3. З метою, яку зазначено в пп. 6.1.2 цих Правил, опрацьовуються: ім’я, прізвище, по батькові, вік, стать, платіжна інформація, РНОКПП, паспортні дані, інформація про місцезнаходження пристрою, контактний номер телефону, електронна адреса.
6.1.4. З персональними даними будуть вчинятися такі дії, але не виключно: збирання, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передання), знеособлення, знищення.
6.1.5. Персональні дані Учасників Акції без отримання від них або їхніх законних представників окремої згоди можуть бути передані третім особам для здійснення мети, яку зазначено в пп. 6.1.2 цих Правил, у випадках, визначених Законом.
6.1.6. Персональні дані Учасників будуть опрацьовуватися з моменту їх отримання та протягом Періоду проведення Акції, після чого вони будуть видалені/знищені у зв’язку із закінченням строку зберігання персональних даних. Персональні дані можуть опрацьовуватися Банком після закінчення Періоду проведення Акції відповідно до вимог законодавства.
6.1.7. Учасники Акції володіють всіма правами, передбаченими статтею 8 Закону.
6.1.8. Порядок захисту персональних даних та приватності розміщено на сайті:
https://newpromos.privatbank.ua/zakhyst_personalnykh_danykh.
7. Обмеження
7.1. Банк звільняється від відповідальності в разі невиконання умов Акції, якщо це спричинено настанням форс-мажорних обставин, як-от: стихійні лиха, пожежа, повінь, воєнні дії будь-якого характеру, блокади, зміни в законодавстві, що діє на території України, інші непідвладні контролю з боку Банку обставини.
7.2. Усі витрати, пов’язані з участю в Акції, зокрема, але не обмежуючись витратами на Інтернет тощо, Учасник несе самостійно, та такі витрати не компенсуються Банком або іншими залученими ним третіми особами.
8. Інші умови
8.1. Порушення Учасником цих Правил, недотримання або відмова Учасника від виконання цих Правил автоматично позбавляє його права на участь в Акції. Водночас такий Учасник не має права на одержання будь-якої компенсації.
8.2. Банк не відшкодовує будь-які витрати учасника, зокрема транспортні, телефонні, витрати на Інтернет.
8.3. У разі виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань або питань, неврегульованих цими Правилами, право розв’язання таких питань Банк залишає за собою. Рішення Банку є остаточним і оскарженню не підлягає.
8.4. Учасник приймає умови цих Правил та підтверджує, що він прочитав і зрозумів усі умови й погоджується з усіма умовами та положеннями цих Правил.
8.5. Банк має право відмовити Учаснику в участі в Акції, якщо в Банку виникнуть сумніви щодо добросовісності участі в Акції такого Учасника. Таке рішення Банку є остаточним і оскарженню не підлягає.
8.6. Банк має право повністю або частково припинити чи призупинити дію Акції в будь-який час і з будь-яких причин без попереднього повідомлення Учасників. Після цього Банк не буде зобов'язаний запускати будь-які нові акції чи відшкодовувати Учасникам збитки. Інформація про призупинення чи припинення дії Акції розміщується в Приват24, розділ «Привіт».
8.7. Банк не несе відповідальності за якість, кількість, асортимент, строки, особисті очікування тощо Учасника Акції або третіх осіб щодо товарів, робіт, послуг, що оплачуються Учасниками, відповідно до умов цих Правил.
8.8. Організатор має право не нараховувати Кешбек неверифікованим (які не підтвердили актуальність даних у Приват24) власникам Карток.
8.9. Після того, як дію Акції зупинено або якщо закінчився строк дії Акції, Акція відображається в Приват24 в розділі «Привіт», меню «Архів».
8.10. До виведення доступна лише повна сума накопиченого Кешбеку, який відображається в особистому кабінеті Приват24 (застосунок та вебверсія), розділ «Привіт», меню «Накопичено».
8.11. Зарахування накопичень Кешбеку доступно на поточні рахунки, відкриті в національній валюті UAH (гривні) Учасника Акції.