Отримайте відшкодування за товар, що придбали для особистого користування, у разі його втрати, крадіжки чи пошкодження.
• Мінімальна вартість одного товару, придбаного не в кредит, а з повною оплатою преміальною карткою Visa становить 100 дол. США.
• Річний ліміт покриття – 20 000 дол. США, а ліміт на один випадок:
- Platinum – 5 000 дол. США.
- Signature – 6 000 дол. США.
- Infinite – 7 500 дол. США.
• Сервіс діє на території України та за кордоном з моменту купівлі:
- для Platinum – протягом 90 днів;
- для Signature, Infinite – протягом 365 днів.
Які документи потрібно надати
1. Чек на покупку.
2. Виписка з рахунку.
3. Гарантійний талон.
4. Відмова магазину в обслуговуванні за гарантією.
5. Чеки про оплату ремонту.
У разі страхової події або виникнення запитань зверніться до чат-бота Visа й натисніть кнопку Concierge.
Комфортне очікування у бізнес-залах у межах програми Lounge Key.
Як скористатися
Щоб отримати послугу, пред’явіть на вході до лаунж-зони свою преміальну картку Visa, посадковий талон і документ, що підтверджує особу.
Дізнавайтеся, скільки візитів вам доступно, і переглядайте історію відвідань бізнес-залів, зареєструвавшись на сайті або в додатку Lounge Key.
Безкоштовні візити надаються залежно від рівня преміальної картки Visa (на календарний рік):
- Visa Platinum – 2 візити*;
- Visa Signature – 10 візитів* із можливістю проводити двох гостей безкоштовно в рамках доступних безкоштовних візитів;
- Visa Infinite Premium та Visa Infinite Private – необмежена кількість візитів із можливістю проводити двох гостей безкоштовно під час кожного відвідування.
Вартість* наступних відвідувань або якщо не виконано умови щодо обороту – 32 USD за одну людину.
Доступ до безкоштовних сервісів від Visa можливий за умови наявності витрат у торгових точках та/або Інтернеті за Вашою карткою Visa на відповідну загальну суму за останні 30 + 5 днів:
- Visa Platinum – від 5 000 грн;
- Visa Signature – від 10 000 грн;
- Visa Infinite Premium та Visa Infinite Private – від 20 000 грн.
Послуга доступна безкоштовно власникам преміальних карток:
- Visa Platinum – 2 рази на рік;
- Visa Signature – 10 разів на рік;
- Visa Infinite – необмежена кількість.
Доступ до безкоштовних сервісів від Visa можливий за умови наявності витрат у торгових точках та/або Інтернеті за вашою карткою Visa на відповідну загальну суму за останні 30 + 5 днів:
- Visa Platinum – від 5 000 грн;
- Visa Signature – від 10 000 грн;
- Visa Infinite Premium та Visa Infinite Private – від 20 000 грн.
Використовуйте чат-бота Visa → Travel → Fast Track International для отримання QR-коду, який потрібно показати в аеропорту.
Пропозиція діє на внутрішні та міжнародні перельоти для більше ніж 17 локацій, серед яких найпопулярніші:
- Стамбул, Туреччина (IST);
- Варшава, Польща (WAW);
- Вроцлав, Польща (WRO);
- Барселона, Іспанія (BCN);
- Малага, Іспанія (AGP) та ін.
Власники преміальних карток Visa можуть безкоштовно поставити лікарю будь-які запитання щодо здоров’я в онлайн-форматі або надіслати результати аналізів і отримати консультацію.
Отримайте 5 консультацій на рік із карткою Visa Platinum, 10 консультацій на рік із карткою Visa Signature та безлімітну кількість консультацій на рік із карткою Visa Infinite безкоштовно.
Доступ до безкоштовних сервісів від Visa можливий за умови наявності витрат у торгових точках та/або Інтернеті за вашою карткою Visa на відповідну загальну суму за останні 30 + 5 днів:
- Visa Platinum – від 5 000 грн;
- Visa Signature – від 10 000 грн;
- Visa Infinite Premium та Visa Infinite Private – від 20 000 грн.
Як записатися на прийом
1. Перейдіть до чат-бота VisaUkraine та зареєструйтеся.
2. Виберіть «Телемедицина» в меню чат-бота.
3. Замовте послугу через посилання, що отримаєте в чат-боті.
4. Отримайте онлайн-консультацію з профільним лікарем.
Детальніше
Відвідуйте безкоштовно з карткою Visa Signature або Visa Infinite UZ Lounge на території Центрального залізничного вокзалу Києва.
UZ Lounge – це комфортний і затишний простір відпочинку та очікування, в якому для вас:
- швидкісний Інтернет, підзарядки гаджетів та кава від Idealist;
- коворкінг-зона та переговорна кімната, доступна для бронювання;
- дитяча кімната з м’якою ігровою поверхнею, вбиральня зі сповивальним столиком.
Умови доступу
Пропозиція діє до 31.12.2024. На цей період залежно від рівня картки клієнт отримає:
- для Visa Signature – 10 безкоштовних візитів, але не більше ніж 1 на тиждень;
- для Visa Infinite – безлімітну кількість візитів, але не більше ніж 4 рази на тиждень та 1 раз на добу.
Для безкоштовного доступу розраховуйтеся з картки Visa Signature або Visa Infinite в торгових точках та/або Інтернеті на загальну суму від 10 000 грн або 20 000 грн відповідно за 30 + 5 днів до подорожі.
Безкоштовно надається перебування протягом однієї години, додатковий час оплачує клієнт.
Пропозицією можна скористатися лише за наявності залізничного квитка в день прибуття/відбуття.
Адреса залу: м. Київ, площа Вокзальна, 1. Лаунж розташований на першому поверсі будівлі вокзалу та має окремий вхід з Вокзальної площі ліворуч від центрального входу до вокзалу.
Пропозиція доступна в Києві, Дніпрі, Львові, Одесі, Івано-Франківську, Ужгороді, Полтаві та Кривому Розі на поїздки до/із залізничних вокзалів..
Як скористатися пропозицією:
1. Завантажити/відкрити застосунок Bolt.
2. Додати до гаманця Bolt преміальну картку Visa Platinum, Visa Signature, Visa Infinite або Visa Platinum Business як метод оплати.
3. Замовити таксі Bolt до залізничного вокзалу або назад. Знижка надається за умови реєстрації преміальної картки Visa в гаманці Bolt та не діє в разі оплати через додаток Apple Pay. Розмір знижки залежить від вартості поїздки на момент здійснення замовлення.
Умови пропозиції може бути змінено.
Максимальний сума знижки — 70 грн.
Максимальна кількість поїздок на місяць — 2.
Пропозиція діє до 30 вересня 2024 року.
Детальніше
Як скористатися пропозицією
1. Зареєструватися або бути зареєстрованим клієнтом чат-бота @VisaUkraine.
2. Вибрати в меню розділ «Передплата SWEET.TV».
3. Додати/вибрати власну картку Visa.
4. Натиснути кнопку «Отримати підписку» та перейти на сайт SWEET.TV.
5. Авторизуватися на сайті SWEET.TV за номером телефону.
Пропозиція доступна за умови щомісячних витрат:
- карткою Visa Platinum – на суму не менше ніж 5 000 грн;
- карткою Visa Signature – на суму не менше ніж 10 000 грн;
- карткою Visa Infinite – на суму не менше ніж 20 000 грн.
Пропозиція діє до 31 грудня 2024 року.
Детальніше
Надихайтеся та розвивайтеся, користуючись бібліотекою ПриватБанку.
Безкоштовний річний доступ до особливої колекції електронних та аудіокниг через додаток Yakaboo тільки для власників преміальних карток Visa Signature, Visa Infinite Premium та Visa Infinite Private від ПриватБанку.
Як це працює
1. Перейдіть до чат-бота Visa та натисніть кнопку «Бібліотека ПриватБанку».
2. Натисніть «Перевірити доступність послуг» та отримайте промокод для доступу.
3. Завантажте додаток Yakaboo з Google Store або App Store.
4. У додатку Yakaboo виберіть «Бібліотека», далі банер «ПриватБанк».
5. Введіть промокод і насолоджуйтеся.
«Твій максимальний контент від SWEET.TV з VISA»
Визначення термінів
Акція – промоакція «Твій максимальний контент від SWEET.TV з VISA».
Замовник – «Віза Інтернешнл Сервіс Ассосіейшн», що знаходиться за адресою: США, CA, 94404 – 2775, м. Фостер-Сіті, бульвар Метро Сентер, 900.
Картка – платіжна картка Visa будь-якого типу, емітована фінансовою установою, зареєстрованою на території України.
Організатор – ТОВ «ІНФОКУС», місцезнаходження: 03150, м. Київ, вул. Ділова, 2Б, офіс 188А, ідентифікаційний код юридичної особи: 36563986.
Офіційна сторінка – веб-сторінка в мережі Інтернет, яка знаходиться за адресою http://www.sweet.tv/promo_visa_premium.
Партнер – ТОВ «ОТТ Україна», місцезнаходження: 03124, м. Київ, бул. Вацлава Гавела, 6, корп. 17, ідентифікаційний код юридичної особи: 41303621, тел.: +38 096 777 8539.
Період проведення – Акція проводиться в період з 00:00 години 01 січня 2023 року до 23:59 години 31 грудня 2023 року (включно) за Київським часом.
Подарунок – доступ до преміального тарифу «Visa Premium» Партнера, який включає 225 телеканалів, зокрема Discovery, National Geographic, Animal Planet, Setanta Sports, бібліотеку найрейтинговіших фільмів від кіностудій Disney, Paramount, Sony, Warner Bros, Universal та серіалів від HBO, Showtime, BBC, навчальні програми для школярів (до даного тарифу не входять телеканали Футбол 1, Футбол 2 та прем’єри фільмів, які можливо підключити та оплатити додатково на сервісі SWEET.TV).
Правила – дані правила, які визначають порядок та умови проведення Акції.
Територія проведення – Акція діє на всій території України (за винятком АР Крим, території проведення ООС та території, що не контролюється українською владою (згідно з переліком, затвердженим Розпорядженням Кабінету Міністрів України №1085-р від 07.11.2014 року «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення»).
Транзакція – операція із придбання товарів/робіт/послуг в тому числі в мережі Інтернет – з використанням Картки, крім операцій із зняття готівки, переказу коштів, сплати податків, зборів та штрафів, погашення кредитів.
Учасник – фізична особа-громадянин України, якому на момент проведення Акції вже виповнилось 18 років, та який є держателем Картки, що активована до початку та/або в період проведення Акції, що повністю згоден з Правилами Акції. Учасниками не можуть бути та не визнаються іноземці та особи без громадянства, власники та/або співробітники Замовника/Партнера/Організатора, члени їх сімей, а також працівники інших юридичних осіб та/або фізичних осіб-підприємців, залучених до організації чи проведення Акції, і члени їх сімей. Чат-бот – чат-бот «VisaUkraine» у відповідному месенджері.
1. Порядок участі в Акції
1.1. Для цілей участі в Акції та отримання Подарунку, особа, яка має бажання взяти участь в Акції та стати Учасником Акції повинна під час Періоду проведення Акції здійснити наступні дії:
1.1.1. бути дійсним власником Картки та клієнтом відповідного банку-емітенту Картки; 1.1.2. зареєструватись чи бути зареєстрованим в Чат-боті згідно з внутрішньою механікою реєстрації;
1.1.3. обрати в меню Чат-боту розділ «Підписка на Sweet TV»;
1.1.4. ознайомитися з даними Правилами та додати в Чат-боті власну Картку для перевірки доступності участі в Акції;
1.1.5. здійснити Транзакції в рамках лімітів операцій, що вказані в пункті 1.2 Правил. 1.1.6. перейти за посиланням на Офіційну сторінку;
1.1.7. обрати на Офіційній сторінці тариф «Visa Premium»;
1.1.8. підключити тариф «Visa Premium» згідно з внутрішньою механікою Офіційної сторінки, заповнивши відповідні поля та прийняти Публічний договір Партнера згідно з його умовами;
1.1.9. авторизувати Картку на Офіційній сторінці згідно з внутрішньою механікою Офіційної сторінки, заповнивши відповідні поля.
1.2. Для цілей розрахунку Транзакцій використовується дані щодо Транзакцій, вчинених за останні 35 (тридцять) п’ять календарних днів. При цьому, в розрахунку беруть участь тільки Транзакції, які були вчинені за перших 30 (тридцять) календарних днів зазначеного періоду. Якщо Картку було випущено менше 1 (одного) місяця назад від дати вчинення Учасником Акції дій, що вказані в пункті 1.1. Правил, то для такого Учасника Акції мінімальний ліміт Транзакції не встановлений. Для Учасників Акції, чию Картку було випущено більше 1 (одного) місяця назад від дати вчинення Учасником Акції дій, що вказані в пункті 1.1 Правил, то для цілей підпункту 1.1.5 Правил, встановлено наступні мінімальні обсяги Транзакцій, які здійснюються протягом місяця:
1.2.1. для Картки «Visa Platinum» – на суму не менше 5 000 грн. з ПДВ;
1.2.2. для Картки «Visa Signature» – на суму не менше 10 000 грн. з ПДВ;
1.2.3. для Картки «Visa Infinite» – на суму не менше 20 000 грн. з ПДВ.
1.2.4. для Картки «Visa Platinum Business» – мінімальний обсяг Транзакцій не встановлений;
1.2.5. для Картки «Visa Signature Business» – мінімальний обсяг Транзакцій не встановлений.
1.2.6. для Карток Visa інших типів – на суму неменше 5 000 грн. з ПДВ.
1.3. Акція доступна Учаснику з моменту авторизації Картки і діє до її вилучення з акаунту Партнера протягом Періоду проведення.
1.4. Дані Правила є основним документом в офіційних взаєминах між Учасником Акції та Замовником/Партнером/Організатором. Акцепт Учасником Акції положень даних Правил здійснюється шляхом послідовного здійснення ним дій, зазначених у пунктах 1.1.1-1.1.9 даних Правил. Вчинення акцепту Учасником Акції здійснюється добровільно та становить собою укладення письмового договору на умовах даних Правил, відповідно до пункту 2 статті 642 Цивільного Кодексу України.
1.5. Частковий акцепт Правил не допускається.
1.6. Учасник має право отримати Подарунок тільки на один акаунт Партнера з авторизованою Карткою. Авторизування однієї і тієї ж Карти на декілька акаунтів Партнера для отримання Подарунку не допускається. При виявлені Партнером даного порушення Подарунок вилучається Партнером з акаунту Учасника без попередження.
2. Учасники Акції
2.1. Учасники під час участі в Акції зобов’язуються:
2.1.1. дотримуватися вимог Правил та норм чинного законодавства України;
2.1.2. свідомо не завдавати незручностей та не чинити перешкод іншим Учасникам; 2.1.3. не чинити дій, які ставлять під сумнів правомочність та добросовісність участі такого Учасника в Акції;
2.1.4. вказувати повні, коректні та достовірні відомості під час авторизації.
2.2. Надання Учасником невірних/неіснуючих/недостовірних/чужих даних, у т. ч. вигаданих, звільняє Організатора від обов’язку надати Подарунок, і такий Учасник, який здобув право на отримання Подарунку, але надав невірні/неіснуючі/недостовірні/чужі дані, втрачає право на отримання Подарунку.
2.3. Порушення Учасником Правил (зокрема механізму, порядку та інших умов проведення Акції) або відмова Учасника від їх належного виконання вважається відмовою Учасника від участі в Акції та отриманні Подарунку. У випадку порушення будь-якої умови та/або вимоги цих Правил, навіть за умови виконання всіх інших Правил, такий Учасник втрачає право на отримання Подарунку.
3. Відповідальність Сторін
3.1. Учасник Акції несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України, за достовірність наданих даних і право використання Картки.
3.2 Замовник та/або Організатор не несе відповідальності за якість/кількість/асортимент/строки/особисті очікування/тощо Учасника Акції або третіх осіб щодо Подарунку.
3.3. У випадку, якщо Учасник з яких-небудь причин не може отримати Подарунок особисто, такий Учасник не має права поступитися своїм правом третій особі. Отримання Подарунку допускається лише Учасником, який здобув право на отримання Подарунку. Не допускаються будь-які дії, операції, угоди, укладені до отримання Подарунку, де Подарунок або право на його отримання є предметом угоди, засобом платежу чи предметом застави.
3.4. Замовник/Організатор не несуть відповідальності за роботу/будь-які помилки операторів зв’язку, Інтернет провайдерів, внаслідок яких повідомлення Учасників не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені або внаслідок яких Учасники не були повідомлені чи були несвоєчасно повідомлені про право на отримання Подарунку. Вартість користування мережею Інтернет/мобільним зв’язком, що здійснюється Учасником з метою участі в Акції або реалізації Подарунку, оплачується Учасником самостійно за власний рахунок.
4. Інші положення
4.1. Заміна Подарунку грошовим еквівалентом або на інший подарунок чи будь-яке матеріальне або нематеріальне благо не допускається та не здійснюється. Подарунок доступний для Учасників Акції, що фізично знаходяться як в Україні, так і за її межами (за виключенням території Російської Федерації та Республіки Білорусь).
4.2. Організатор має право залучати треті особи для виконання зобов’язань в рамках цих Правил Акції.
4.3. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, що не врегульовані Правилами, вирішення таких питань Організатор/Замовник Акції залишає за собою. Таке рішення Організатора/Замовника Акції є остаточним і оскарженню не підлягає.
4.4. Інформування щодо Правил та умов Акції, а також про порядок отримання Подарунків здійснюється шляхом розміщення Правил на Офіційній сторінці.
4.5. Замовник/Організатор має право змінити умови, місце (територію) та строки (період) проведення Акції, а також Подарунок Акції, попередивши про це шляхом публікації повідомлення про відповідні зміни Правил та розміщення нової версії Правил на Офіційній сторінці.
4.6. Всі питання, прямо не врегульовані в цих Правилах, регулюються у відповідності до чинного законодавства України