Повнолітні клієнти ПриватБанку, які мають активну картку Mastercard.
Крок 1. Зареєструватися.
Крок 2. Здійснити щонайменше 3 платежі (звичайні або регулярні) карткою Mastercard через Приват24 за комунальні послуги, Інтернет або телебачення протягом певного етапу.
У кінці кожного з трьох етапів:
моноблок ASUS F5401WUAK – 1 шт.;
ноутбук Mi RedmiBook 14 – 3 шт.;
смартфон Samsung Galaxy A52 4/128GB – 5 шт.
У кінці всієї акції:
Промокод Comfy на суму 20 000 грн.
В акції беруть участь:
- комунальні платежі через Приват24 (web- та моб. версія);
- комунікаційні платежі (Інтернет і телебачення) через Приват24 (web- та моб. версія);
- регулярні платежі на оплату комунальних послуг
Так, обов’язково.
Карткою міжнародної платіжної системи Mastercard.
Відкрийте Digital картку в режимі онлайн прямо в Приват24.
Переможців буде вибрано за допомогою ресурсу Random.org серед усіх учасників, які виконали умови акції на дату проведення розіграшу.
Під час розіграшів у кінці етапів акції буде визначено по 9 переможців. Під час підсумкового розіграшу буде визначено 1 переможця.
Усього протягом акції буде визначено 28 переможців.
Результати кожного розіграшу буде опубліковано на сторінці акції.
Визначення переможців відбуватиметься поетапно серед тих, хто виконав умови акції в зазначений період:
1. не пізніше 20 серпня 2021 року – за період із 23.07.2021 до 12.08.2021;
2. не пізніше 10 вересня 2021 року – за період із 13.08.2021 до 02.09.2021;
3. не пізніше 1 жовтня 2021 року – за період із 03.09.2021 до 23.09.2021;
4. не пізніше 1 жовтня 2021 року – додатковий розіграш за весь період акції.
Клієнтам надійде сповіщення в мобільний додаток «Приват24».
Протягом дев’яти робочих днів після визначення переможців клієнтів буде поінформовано телефоном про перемогу та умови отримання призу.
1. Переможці, які не виконали умов отримання призу або не прийняли дзвінка протягом трьох робочих днів після визначення переможців.
2. Клієнти банку зі статусом «Не бонусується». Оскільки приз вважається додатковим благом, отримання заохочення може вплинути на умови одержання переможцем акції державної та соціальної матеріальної допомоги, житлових та інших субсидій або дотацій, пільг, компенсацій тощо. Також державні службовці не мають права отримувати додатковий дохід.
Щоб дізнатися про наявність статусу «Не бонусується», достатньо спробувати зареєструватися на цій сторінці або звернутися на 3700.
Ні.
Крок 1. Авторизуйтесь у Приват24.
Крок 2. Зайдіть у меню «Платежі» → «Комунальні платежі».
Крок 3. Виберіть потрібну послугу (світло, вода, Інтернет тощо) та введіть особовий рахунок або просто виберіть із наявних шаблонів.
Крок 4. Перевірте дані та натисніть «Додати платіж у кошик».
Крок 5. Підтвердьте платіж.
Відеоінструкція
Крок 1. Відкрийте мобільний додаток «Приват24».
Крок 2. Зайдіть у меню «Платежі» й натисніть кнопку «Новий платіж».
Крок 3. Знайдіть потрібну послугу (світло, вода, Інтернет тощо) та введіть особовий рахунок або просто виберіть із наявних шаблонів.
Крок 4. Перевірте дані та натисніть «Оплатити».
Відеоінструкція
Крок 1. Авторизуйтесь у Приват24.
Крок 2. Натисніть на значок (Регулярні платежі) у правому верхньому куті.
Крок 3. Виберіть дату, натисніть «Додати регулярний платіж».
Крок 4. Виберіть тип і основні параметри платежу та натисніть «Налаштувати регулярний платіж»
Крок 5. Зазначте необхідні параметри періоду, дати, суми тощо.
Крок 6. Підтвердьте створення платежу.
Відеоінструкція
«Корисна звичка з першої оплати»
для клієнтів – власників карток Mastercard ПриватБанку
(далі – Правила та Акція відповідно)
Організатором Акції є АТ КБ «ПриватБанк», що розташований за адресою: вул. Грушевського, 1Д, м. Київ, Україна, 01001, ЄДРПОУ 14360570 (далі – Організатор).
Виконавцем Акції є ТОВ «ФРІ БРЕНД», що розташоване за адресою: вул. Миколи Пимоненка, 13К, офіс 3, м. Київ, Україна, 04050, ЄДРПОУ 33348909 (далі – Виконавець).
Партнером Акції є Представництво Mastercard Europe SA в Україні, що розташоване за адресою: вул. Б. Хмельницького, 17/52А, поверх 4, офіс 404А, м. Київ, Україна, 01030 (далі – Партнер).
1. Основні положення Акції
1.1. В Акції беруть участь громадяни України й особи без громадянства, котрі в установленому законом порядку отримали реєстраційний номер облікової картки платника податків України (далі – РНОКПП), а також громадяни України, які через релігійні переконання відмовилися від отримання РНОКПП, за умови наявності відповідної відмітки в паспорті, що на час участі в Акції досягли 18 років і є власниками карток Mastercard, для використання фізичними особами емітованих Організатором й активованих до початку та/або протягом періоду проведення Акції (далі – Картка, Картки й Учасник відповідно).
1.2. Учасниками Акції не визнаються й не мають права брати участь в Акції:
1.2.1. особи, які не виконали умов цих Правил;
1.2.2. особи, які перебувають у трудових відносинах з Організатором/Виконавцем/Партнером;
1.2.3. чоловік або дружина, а також найближчі родичі (дитина, брат, сестра, батько, мати, дідусь, бабуся, онук, онука) осіб, зазначених у пп. 1.2.2 цих Правил;
1.2.4. особи без громадянства, які не мають РНОКПП.
1.3. Акція триватиме з 23 липня до 23 вересня 2021 року включно (далі – Період Акції) та поділятиметься на три етапи:
1) з 23.07.2021 до 12.08.2021 включно (далі – Перший етап);
2) з 13.08.2021 до 02.09.2021 включно (далі – Другий етап);
3) з 03.09.2021 до 23.09.2021 включно (далі – Третій етап).
1.4. Акція діє на всій території України, крім тимчасово окупованої території АР Крим і зони проведення військової операції під керівництвом Об’єднаних сил.
2. Умови участі в Акції
2.1. Для участі в Акції потрібно протягом Періоду Акції у відповідній послідовності виконати такі умови:
2.1.1. Зареєструватися на офіційній сторінці Акції на сайті https://newpromos.privatbank.ua/ (далі – Офіційна сторінка Акції).
2.1.2. Протягом відповідного етапу Періоду Акції здійснити за допомогою Картки щонайменше 3 (три) оплати комунальних послуг, Інтернету або ТБ через Приват24 чи регулярним платежем (далі – Транзакція).
Зверніть увагу:
- Оплату комунальних послуг буде враховано, якщо її буде здійснено через вебверсію або мобільний додаток Приват24 (меню «Платежі» → «Комунальні платежі»).
- Оплату Інтернету або ТБ буде враховано, якщо її буде здійснено через вебверсію (меню «Платежі» → «Телекомунікації») або мобільний додаток Приват24 (меню «Платежі» → «Інтернет та ТБ»).
- Регулярний платіж буде враховано, якщо його буде створено в Приват24 (меню «Усі послуги» → «Регулярні платежі (календар)» → «Додати регулярний платіж») і за відповідний етап Акції буде проведено успішне списання цього регулярного платежу.
- Виконання умов Акції буде зараховано, якщо протягом відповідного етапу Акції Учасник утримався від платежів за комунальні послуги, Інтернет та ТБ у відділенні, ТСО, АТМ й ATM Recycler.
2.1.3. Серед Учасників Акції, які протягом кожного етапу Акції здійснювали платежі, зазначені в пп. 2.1.2 цих Правил, буде проведено розіграш головного заохочення Акції.
2.2. Дані про кожну Транзакцію, що відповідає умовам участі в Акції, зазначеним у п. 2.1 цих Правил, Організатор заносить до бази Учасників Акції, серед яких буде визначено переможців Акції, котрі здобудуть право отримати заохочення Акції (далі – База Акції). База Акції містить дані про дату й суму платежу, маску Картки, номер телефону Учасника Акції, а також інші дані Учасника, визначені Організатором. За коректність даних у Базі Акції відповідає Організатор.
2.3. Не відповідають умовам Акції і не належать до операцій із використанням Карток:
2.3.1. операції, здійснені до 00:00 23 липня 2021 року та після 23:59 23 вересня 2021 року за київським часом;
2.3.2. операції з оплати комунальних послуг через сервіси приймання платежів, що відрізняються від зазначених у пп. 2.1.2 цих Правил;
2.3.3. операції з використанням будь-яких інших Карток, крім Карток, зазначених у п. 1.1 цих Правил.
2.4. Беручи участь в Акції, Учасники Акції тим самим підтверджують факт ознайомлення із цими Правилами Акції і свою повну й безумовну згоду з ними.
Беручи Участь в Акції, Учасники Акції тим самим підтверджують, що не мають та не матимуть жодних претензій до Організатора щодо надання Виконавцю інформації, зазначеної в п. 2.2 цих Правил.
3. Фонд заохочень Акції (далі – Заохочення)
3.1. Фонд Заохочень Акції для Учасників Акції містить:
3.1.1. моноблок Asus F5401WUAK – 3 (три) шт., по 1 (одній) шт. для кожного з етапів для визначення переможців серед усіх Учасників, які виконали умови Акції, зазначені в пп. 2.1.1–2.1.2 цих Правил (далі – Заохочення 1);
3.1.2. ноутбук Mi RedmiBook 14 – 9 (дев’ять) шт., по 3 (три) шт. для кожного з етапів для визначення переможців серед усіх Учасників, які виконали умови Акції, зазначені в пп. 2.1.1–2.1.2 цих Правил (далі – Заохочення 2);
3.1.3. смартфон Samsung Galaxy A52 4/128GB – 15 (п’ятнадцять) шт., по 5 (п’ять) шт. для кожного з етапів для визначення переможців серед усіх Учасників, які виконали умови Акції, зазначені в пп. 2.1.1–2.1.2 цих Правил (далі – Заохочення 3);
3.1.4. подарункова картка магазину Comfy* на 20 000 (двадцять тисяч) грн – 1 (одна) шт. для визначення переможця серед усіх Учасників, які виконали умови Акції, зазначені в пп. 2.1.1–2.1.3 цих Правил (далі – Заохочення 4 або Головне заохочення).
* Під подарунковою карткою йдеться про електронний сертифікат магазину Comfy – унікальний код (набір символів), який дає змогу придбати вибрані товари в мережі магазинів Comfy на суму, що дорівнює сумі номіналу сертифіката.
3.2. За відповідний етап Періоду Акції один Учасник Акції може отримати лише одне із Заохочень Акції, що зазначені в пп. 3.1.1–3.1.3, але не втрачає права участі в розіграші Головного заохочення Акції, передбаченого пп. 3.1.4 цих Правил.
3.3. Організатор/Виконавець/Партнер залишає за собою право самостійно визначати постачальників товарів і послуг для придбання Заохочень Акції.
3.4. Заміна Заохочень Акції грошовим еквівалентом не допускається. Заохочення Акції не можна обміняти або повернути.
3.5. Організатор/Виконавець/Партнер не відповідає за подальше використання Заохочень Акції після їх одержання, зокрема за неможливість скористатися наданими Заохоченнями з будь-яких причин, а також за можливі наслідки використання таких Заохочень Акції.
3.6. Відповідальність Організатора/Виконавця/Партнера обмежується вартістю й кількістю Заохочень Акції.
3.7. Відповідальним за оподаткування вартості Заохочень Акції відповідно до чинного законодавства України є Виконавець.
3.8. Зовнішній вигляд/форма/зображення Заохочень Акції, що зазначені (можуть бути зазначені) на Офіційній сторінці Акції та/або в рекламних матеріалах, які поширюватимуть про Акцію, а також враження від їх використання можуть неповною мірою відповідати сподіванням Учасників Акції.
3.9. Організатор має право:
- відмовити в участі в Акції особі, яка не виконала або неналежно виконала умови участі в Акції, зазначені в цих Правилах;
- відмовити в наданні Заохочення Акції переможцю Акції, котрий не виконав умов для отримання такого Заохочення Акції згідно із цими Правилами.
3.10. Переможець Акції, отримуючи Заохочення Акції, розуміє, що:
- таке Заохочення Акції є доходом переможця Акції і вважається додатковим благом, що відбивають у податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на - користь переможця Акції, та сум утриманого з них податку згідно з вимогами чинного законодавства України;
- отримання Заохочення Акції може вплинути на умови одержання переможцем Акції державної і соціальної матеріальної допомоги, житлових та інших субсидій чи дотацій, пільг, компенсацій тощо.
Переможець Акції самостійно вирішує, чи брати участь в Акції і отримувати Заохочення Акції. Організатор/Виконавець/Партнер не відповідає за наслідки отримання переможцем Акції додаткового блага (доходу), такого як Заохочення Акції.
4. Порядок визначення Учасників Акції, які здобувають право на отримання Заохочень Акції
4.1. Переможців Акції буде визначено на основі Бази Акції, зазначеної в п. 2.2 цих Правил.
4.2. Організатор передає Базу Акції Виконавцю не пізніше ніж протягом 3 (трьох) робочих днів після закінчення кожного з етапів Акції.
4.3. Виконавець Акції на основі Бази Акції визначає Учасників Акції, які здобувають право на отримання Заохочень відповідно до п. 3.1 цих Правил (далі – Переможці Акції), шляхом випадкової комп’ютерної вибірки в такі дати:
4.3.1. Переможців для вручення Заохочень 1, 2 та 3:
не пізніше ніж 20 серпня 2021 року – за Перший етап Акції;
не пізніше ніж 10 вересня 2021 року – за Другий етап Акції;
не пізніше ніж 1 жовтня 2021 року – за Третій етап Акції;
4.3.2. Переможців для вручення Заохочення 4 не пізніше ніж 1 жовтня 2021 року – за Перший, Другий та Третій етапи Акції.
4.4. Під час кожного визначення Переможців Акції буде сформовано резервний список Переможців (далі – Резервний список) з Учасників Акції (далі – Резервні переможці), які взяли участь в Акції і виконали умови, зазначені в цих Правилах, що матимуть право отримати Заохочення 1 (3 (три) Резервні переможці), Заохочення 2 (5 (п’ять) Резервних переможців), Заохочення 3 (8 (вісім) Резервних переможців) та Заохочення 4 (3 (три) Резервні переможці) в разі неможливості вручення та/або відмови від нього Учасника Акції, якого було визначено Переможцем Акції.
4.5. Результати визначення Переможців фіксує створена Виконавцем комісія в протоколах визначення Переможців Акції.
4.6. Комісію буде сформовано з 3 (трьох) представників Виконавця. Комісія своїм рішенням має право відмовити Учаснику Акції в наданні Заохочення Акції в разі виявлення шахрайства, маніпуляцій, фальсифікацій, використання заборонених програмних засобів та інших порушень. Комісія своїм рішенням визначає наявність маніпуляцій, шахрайства та фальсифікацій на власний розсуд.
4.7. Протягом 9 (дев’яти) робочих днів із відповідної дати визначення Переможців Акції і Резервних переможців Акції Виконавець інформує Учасників Акції про перемогу в Акції телефоном на номери, зазначені під час реєстрації в Акції.
4.8. Якщо неможливо повідомити відповідного Учасника Акції з вини такого Учасника (телефон поза зоною досяжності тощо) або з причин, які не залежать від Виконавця/Організатора, Організатор/Виконавець не виплачує Переможцю Акції жодної компенсації, пов'язаної з таким порушенням Правил. У такому разі право отримати Заохочення Акції перейде до відповідного Резервного переможця з Резервного списку.
4.9. Результати визначення Переможців Організатор опублікує на Офіційній сторінці Акції.
5. Умови й строки отримання Заохочень Акції
5.1. Вручення Заохочення 1, 2 та 3 Учасникові, якого було визначено Переможцем Акції, здійснює Виконавець засобами поштової або кур’єрської служби чи залучені ним треті особи; вручення Заохочення 4 Учаснику, якого було визначено Переможцем Акції, здійснює Виконавець засобами електронної пошти, Viber- або SMS-повідомленням за даними, які Переможець та Виконавець погодять під час телефонної розмови, протягом 10 (десяти) робочих днів із дати отримання документів, зазначених у п. 5.4 цих Правил.
5.2. Організатор/Виконавець/Партнер і залучені ним треті особи не відповідають у разі настання форс-мажорних обставин, як-от стихійне лихо, пожежа, повінь, будь-які військові дії, блокади, карантин, суттєві зміни в законодавстві, що діє на території проведення Акції, та інші непідвладні контролю з боку Організатора/Виконавця/Партнера й залучених ним третіх осіб обставини.
5.3. Виконавець не відповідає за роботу поштової або кур’єрської служби, яка доставляє Заохочення Акції.
5.4. Для отримання Заохочення Акції відповідно до п. 3.1 цих Правил Переможець Акції протягом 2 (двох) робочих днів від дня, коли Переможець Акції отримав телефонний дзвінок від представника Виконавця Акції, має надіслати Виконавцю або залученим ним третім особам на reception@freebrand.com.ua скан-копії таких документів:
паспорта громадянина України (всіх сторінок, де є записи) або ID-картки;
паспорта особи без громадянства з особистими даними разом із перекладом українською мовою (для осіб без громадянства, які в установленому законом порядку отримали РНОКПП);
РНОКПП, крім випадку, коли Переможець, громадянин України, через релігійні переконання відмовився від отримання РНОКПП, про що має відмітку в паспорті/ID-картці.
5.5. Організатор/Виконавець/Партнер не відповідає в разі невиконання своїх зобов’язань унаслідок надання Переможцем Акції неповних, застарілих або некоректних персональних даних.
5.6. Організатор/Виконавець/Партнер не відповідає за витрати Переможців Акції, які здобудуть право на отримання Заохочень відповідно до умов цієї Акції, пов’язані з отриманням та подальшим використанням Заохочень.
5.7. Якщо Переможець Акції не має змоги/бажання використати/отримати Заохочення Акції з причин, які не залежать від Організатора/Виконавця/Партнера, Організатор/Виконавець/Партнер не виплачує Переможцю Акції жодної компенсації, пов’язаної з такою неможливістю використання/отримання Заохочення Акції. У такому разі право отримати Заохочення Акції перейде до відповідного Резервного переможця з Резервного списку.
5.8. Якщо Резервний переможець, до якого перейшло право отримати Заохочення Акції згідно із цими Правилами, не має змоги/бажання використати/отримати Заохочення Акції з причин, які не залежать від Організатора/Виконавця/Партнера, Організатор/Виконавець/Партнер не виплачує Резервному переможцю жодної компенсації, пов’язаної з такою неможливістю використання/отримання Заохочення Акції. Тоді право отримати Заохочення Акції перейде до наступного Резервного переможця з Резервного списку або Організатор/Виконавець/Партнер використає таке Заохочення на власний розсуд.
5.9. Грошовий еквівалент Заохочення Акції не видають.
6. Порядок і спосіб інформування про умови Акції
6.1. Інформування про правила й умови Акції відбувається через опублікування офіційних Правил на промосторінці банку: https://newpromos.privatbank.ua/.
6.2. Організатор може вносити зміни до цих Правил, оприлюднюючи нову редакцію на сайті. Якщо Учасник бере участь в Акції після внесення змін до Правил, то вважають, що такий Учасник погодився зі змінами до Правил.
7. Інші умови
7.1. Організатор/Партнер/Виконавець не відповідає за неможливість отримання Заохочення Акції Учасником Акції, який здобув право на отримання Заохочення Акції, через будь-які обставини, що поза межами контролю Організатора/Партнера/Виконавця (немає документів, хвороба, відпустка тощо), а також за роботу підприємств телекомунікацій України.
7.2. У разі виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та/або питань, не врегульованих цими Правилами, рішення ухвалює Організатор. Рішення Організатора є остаточним і не підлягає оскарженню.
7.3. Учасники Акції відповідають за правдивість наданої інформації, зокрема контактів й адреси.
7.4. Організатор може змінити та/або доповнити ці Правила й умови протягом усього Періоду Акції. Зміна та/або доповнення до Правил й умов Акції можливі в разі їх затвердження Організатором та оприлюднення в тому самому порядку, що визначений для інформування про Правила й умови Акції. Такі зміни й доповнення набувають чинності після опублікування, якщо інше не буде спеціально визначене безпосередньо змінами/доповненнями до цих Правил та умов. Організатор/Партнер/Партнер не відповідає за те, що Учасники Акції не ознайомилися з такими змінами.
7.5. Персональні дані Учасників Акції будуть опрацьовувати із зазначеною нижче метою:
7.5.1. з правовою підставою для опрацювання персональних даних – виконання правочину:
- надання змоги Учаснику Акції долучитися до участі в Акції;
- для зв’язку з Переможцем Акції;
- для вручення (надсилання) Заохочення;
7.5.2. з правовою підставою для опрацювання персональних даних – захист законних інтересів:
- публікація фото або відео Переможця (Переможців) Акції;
- протидія шахрайству;
- забезпечення й покращення якості проведення акцій, розроблення нових, забезпечення доказів про спілкування з Учасником Акції;
- аналіз аудиторії;
- знеособлення персональних даних;
- узагальнення статистики;
7.5.3. з правовою підставою для опрацювання персональних даних – закон:
- оподаткування заохочень;
- виконання інших приписів закону;
7.5.4. з правовою підставою для опрацювання персональних даних – згода: надсилання повідомлень на електронну пошту про нові акції.
7.6. Дані, потрібні для участі в Акції: ім’я, прізвище, по батькові, паспортні дані, РНОКПП, контактний номер телефону, електронна адреса та адреса доставки.
7.7. Учасник Акції має право отримати доступ, переглянути, оновити, виправити або видалити персональні дані, які банк опрацьовує, чи скористатися будь-якими іншими правами згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних». Для цього Учасник Акції має звернутися за контактами, зазначеними в розділі 1 цих Правил. Більше про реалізацію прав – у повідомленні про порядок захисту персональних даних і приватності на порталі promos.
7.8. На виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (далі – Закон) Учасникам Акції повідомляється:
7.8.1. Володільцем персональних даних Учасників Акції є Організатор. Задля реалізації Правил Акції і мети опрацювання персональних даних, зазначеної в пп. 7.8.2 цих Правил, Організатор передає персональні дані Переможців Акції та Резервних переможців Акції Виконавцю.
7.8.2. Персональні дані Переможців Акції і Резервних переможців Акції передають Виконавцю, який опрацьовує їх задля забезпечення участі в цій Акції, маркетингових, рекламних, податкових відносин та відносин у сфері бухгалтерського обліку.
7.8.3. З персональними даними з метою, зазначеною в цих Правилах, будуть вчиняти такі дії: збирання, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання й поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення та знищення персональних даних.
7.8.4. Персональні дані Учасників Акції будуть зберігати протягом строку, який потрібен для виконання мети, зазначеної в цих Правилах, після чого їх буде знищено через закінчення строку зберігання персональних даних.
7.8.5. Учасники Акції мають усі права, передбачені статтею 8 Закону.
7.9. Крім персональних даних, які передають згідно з умовами Акції, Організатор/Виконавець/Партнер не відповідає за захист жодних інших даних, оприлюднених Учасником у соціальній мережі, за неправомірний або випадковий доступ до них, знищення, перекручення, блокування, копіювання й поширення персональних даних, а також інші неправомірні дії. Так само Організатор/Виконавець/Партнер не відповідає за порушення прав третіх осіб у результаті дій Учасника з надання таких персональних даних.
7.10. Організатор/Виконавець/Партнер не приймає і не розглядає жодних претензій у разі відмови Учасника Акції, який здобув право на отримання Заохочення Акції, від отримання Заохочення Акції.
7.11. Під час проведення Акції чи після її закінчення Організатор/Виконавець/Партнер не зобов’язаний листуватися з потенційними учасниками Акції і надавати пояснення в усній або письмовій формі з питань, які стосуються умов проведення Акції, визначення Переможців Акції тощо.